Договор с потребителите на онлайн-магазина

(ДОПЪЛНИТЕЛНИ  УСЛОВИЯ за ПРОДАЖБА НА СТОКИ В ОНЛАЙН-МАГАЗИНА WomanShop)

Страните по настоящия договор са:

Клиент – физическо или юридическо лице, наричано още и ПОТРЕБИТЕЛ, имащо намерение да оформи и/или оформящо заявка за стоки, продавани на сайта  womanshop.bg в онлайн-магазина WomanShop, и притежаващо дееспособност и8или правоспособност за извършване на покупката.

Продавач - АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД, (Дружеството) гр.София, Столична община, район Студентски, ул.8 Декември № 13, ет.2 офис 7, ЕИК 205115930

Термини и определения:

Сайт  womanshop.bg 

Разпродажба - предложение на Продавача за продажба на стоки от определен асортимент в продължение на даден период от време.

Заявка - оформено искане за покупка по предвидения за целта онлайн формуляр, след регистрация на клиента в сайта и след направен от него избор на стоки по определен номер артикул.

Поръчка - потвърдена заявка от Клиента на Сайта включваща информация за купуваната от него стока, по обявената в сайта цена, при избраните от клиента условия на заплащане и доставка, и потвърдена чрез електронно съобщение, изпратено от Продавача до ПОТРЕБИТЕЛЯ по електронната поща в клиентския му профил. 

Стока - всеки продукт или продукти, предлагани за продажба в сайта.

Договор за продажба от разстояние - договор сключен между търговец и потребител като част от организирана система за продажби от разстояние или предоставяне на услуги от разстояние без едновременното физическо присъствие на търговеца и потребителя, чрез изключителното използване на едно или повече средства за комуникация от разстояние до сключването на договора, включително в момента на сключване на договора. 

Потребител - клиент - физическо лице.

Допълнителни условия - настоящите условия за продажба на стоки през електронния (онлайн) магазин, които са допълнителни условия спрямо общите условия за ползване на сайта/сайтовете на дружеството .

Лични данни на клиента - физическо лице - име, фамилия, адрес на електронна поща, телефон за контакт, адрес за доставка на стоката, а също и информация за документа, с който ще се осъществи легитимацията на получателя и начина за разплащане (в случай на плащане по банков път или с банкова карта).Клиентът може да предостави на продавача данните в своя клиентски профил, при което всяка следваща продажба ще се базира върху предоставените от него данни.


І. Общи положения

1.1. Информацията за стоките на сайта в онлайн-магазина WomanShop се предоставя от ПРОДАВАЧА, освен ако не е посочено друго. 

1.2. Всяка стока в сайта е с актуална снимка, подробна информация и цена, целящи да улеснят Клиента да бъде по информиран, за да направи по лесен избор за покупка. Под всеки продукт ще можете да  коментирате и да давате мнения и препоръки.

1.3. Всяка стока в електронния магазин WomanShop е с актуална снимка, подробна информация и цена, за да може ПОТРЕБИТЕЛЯ да бъде добре информиран, за да направите лесен избор при вашата покупка. Под всеки продукт потребителите ще могат да коментират и да дават мнения и препоръки.

1.4. Посочените цени на всички наши продукти са в български лева и с включен ДДС.


ІІ. Поръчка на стоки от WomanShop

2.1. За да се поръча стока от електронния магазин WomanShop е необходимо да е направена регистрация, с посочени коректни данни (имена, имейл, адрес за доставка и т.н) както е посочено в ОУ.

2.2. Поръчката се активира, след като се попълнят всички данни и накрая бъде натиснат бутона "Потвърди поръчката".

2.3. След потвърждаването на поръчката ПОТРЕБИТЕЛЯ ще получи имейл, известяваш го за направената от него поръчка и за вече стартираната процедура за доставка.

2.4. Всички поръчки с непопълнени данни или некоректно попълнени се анулират и не се изпълняват.

2.5. От електронния магазин WomanShop може да се поръчват стоки 24 часа, 7 дни в седмицата, без почивка.

2.6. ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да откаже поръчката преди да е изпратена, без да е необходимо някаква основателна причина за това.

2.7. Преди да направите Вашата поръчка трябва да сте сигурни, че желаете дадения артикул.

  Ако все пак поръчате и в последствие решите друго, ще трябва да заплатите куриерската услуга в двете посоки.


ІІІ. Начин на плащане.

Към настоящият момент плащането се осъществява чрез наложен платеж при доставката. 

Предвижда се въвеждане на плащанепо банков път и/или чрез банкова карта след интегриране на виртуален ПОС терминал.

Когато допълнителните методи бъдат въведени, след като потвърдите избраната от вас куриерска фирма, следва да изберете и как предпочитате да платите . В зависимост от артикулите на сайта съществуват три способа за заплащане:

  • По банков път чрез платежно нареждане. В този случай, доставката ще отпътува към вас след получаване на плащането в банковата сметка на продавача с точно посочен номер на поръчката. Активирани поръчки, по които не е пристигнало плащане в срок от 5 работни дни се анулират. Към детайлите за плащане по банков път тук
  • Чрез ПОС терминал: Ако на сайта е инсталиран виртуален ПОС терминал и,  ако сте избрали плащане с банкова карта, ще се отвори криптирана връзка с банката, която ще приеме вашата информация по сигурен канал. След получаване на потвърждение за извършената транзакция, по указаната от Вас електронна поща ще получите  и разходооправдателния документ за извършеното плащане (електронна разписка,електронен  касов бон или фактура). Към плащане с ПОС терминал тук:
  • Наложен платеж. Когато изберете този начин на плащане, това означава, че ще платите сумата на Куриера при получаване на стоката, заедно с таксата за обработване на плащането., начислявана от куриерската фирма (на горепосочените линкове можете да се запознаете с условията на избрания от вас куриер и да сравните размерите на таксите).


ІV. Доставка на поръчани стоки

4.1. За да се направи поръчка на даден продукт от електронния магазин, ПОТРЕБИТЕЛЯ трябва да посочи своите имена, телефон, имейл и точен адрес за доставка.

4.2. Доставката става след като клиента е сложил в кошницата даден продукт (продукти) и е завършил самата поръчка.

4.3. Доставката се извършва от куриерска фирма, избрана от Вас сред изброените в сайта. Избирайки фирмата, вие се съгласявате с общите условия на куриерската фирма, които ще регламентират Вашата доставка. 

За да се запознаете с общите условия на  Еконт и за повече информация и подробности вижте тук: https://www.econt.com/

За да се запознаете с общите условия на  Рапидо Експрес и за повече информация и подробности вижте тук: http://www.rapido.bg/

4.4. Доставката се извършва в точно посочен от ПОТРЕБИТЕЛЯ адрес (домашен или служебен) или се взема от най-близкия офис на фирмата, при условие че така е посочено.

4.5. Всеки продукт е застрахован, като цената на застраховката се плаща от ПРОДАВАЧА. Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ не осигури достъп до желания от него адрес за доставка или не вземе поръчката от някой от офисите на куриерската фирма (ако така е било посочено), в необходимия срок, то ПРОДАВАЧА се освобождава от задължението за доставка.


V. Връщане на стока и рекламация

5.1. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право на рекламация или да върне закупената стока в период до 7 дни след закупуването.

5.2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да върне стоката при доставката от куриера, ако не са спазени сроковете, установени от съответния куриер, по независещи от него (потребителя)причини.

5.3. При връщане на стока от ПОТРЕБИТЕЛЯ, той е длъжен да я предостави в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.

5.4. При отказ от договора, ако ПОТРЕБИТЕЛЯ е заплатил стоката, му се възстановява цялата сума по банков път, до 15 работни дни . Ако стоката не бъде върната до 7 дни, отказа от договора автоматично става невалиден. Суми не се възстановяват преди да бъде върната стоката!

5.5. ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да върне стока, ако са спазени всички условия по член 55 от Закона за защита на потребителите.

5.6. При връщане на стока, по независещи от нас причини (в т.ч. при отказ от договора), транспортните разходи са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

5.7. Рекламация се прави при несъответствие на закупената стока с това, което е било договорено между ПРОДАВАЧА и ПОТРЕБИТЕЛЯ. Несъответствието може да се изразява в:

  - липси на части от стоката

  - производствени дефекти

  - повреда на стоката

  - несъответствие с обявения размер


5.8. При рекламация и констатирано несъответствие на дадената стока, ПРОДАВАЧА възстановява на ПОТРЕБИТЕЛЯ цялата сума или се предлага замяна със същия или друг артикул. Ако цената на другия артикул е по различна се осъществява изравняване.


VІ. ОГРАНИЧЕНИЕ НА ОТГОВОРНОСТТА НА ПРОДАВАЧА

6.1. Продавачът предоставя на потребителите поръчаните от тях стоки на принципа  «както е» (по-специално, това означава, че Продавачът не носи отговорност за изкривяване, промяна, оптична илюзия в изображенията на Стоките).

 6.2. ПРОДАВАЧЪТ носи ограничена отговорност за съответствието на размера, количеството и цвета на поръчаните Стоки: при пакетирането на пратката на ПОТРЕБИТЕЛЯ, ПРОДАВАЧЪТ проверява само съответствието на данните за количество, размер и цвят на Стоката с данните за изделието в поръчката. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за несъответствие на действителния размер на Стоката - дрехи и обувки  с размера  заявен в Сайта, ако на етикетите, придружаващите документи към Стоката е описан  размер, съответстващ на поръчания.

6.3. При откриване от ПОТРЕБИТЕЛЯ на явни различия по  комплектуването, размера и цвета на Стоката, ПРОДАВАЧЪТ извършва замяна на такива стоки само, ако възможността за връщане и смяна на Стоки е била дадена в условията при описанието на стоката (например стоки, при които няма възможен избор на цвят/размер или изборът е до изчерпване на количествата) преди потвърждаване на поръчката и, ако е използвана в законовия седмодневен срок и,  ако стоката не е носена (употребявана) и са запазени всички етикети, опаковки и идентифициращи знаци. ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава самостоятелно да проследява  информацията за възможността за замяна на Стока.

 6.4. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за каквито и да е разходи на ПОТРЕБИТЕЛЯ,както и за преки или косвени щети, причинени на ПОТРЕБИТЕЛЯ вследствие на използване на Сайта и/или Услугите, в това число в резултат на грешки, пропуски, прекъсвания в работата, изтриване на файлове, промяна на функции, дефекти, забавяния в работата или предаването на данни и др. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за неизпълнение  или лошо изпълнение на своите задължения причинени от повреди в областта на телекомуникационните и енергийните мрежи, за действия на злонамерени програми, а също така и за недобросъвестни действия на трети лица, насочени към неоторизиран достъп и/или извеждане от строя на софтуерния и/или хардуерния комплекс на Сайта и Услугите.

 6.5. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за действия на дружествата предоставящи свързаните услуги,  които не принадлежат на ПРОДАВАЧА, като: банки, куриерски служби, доставчици на интернет услуги, служби за предоставяне на услуги на електронната поща, платежни системи и др.  

6.6. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за срока на доставка на Стока, изпратена от Продавача до ПОТРЕБИТЕЛЯ. Връщането на стоката при неспазване на сроковете за доставка от страна на куриера е за защита на потребителите по ЗЗП при договори свързани с посочен срок на доставка (както е посочено по.горе в т.5.2), но изключват обезщетяване на потребителя за претърпени от забавата вреди.

6.7. ПРОДАВАЧЪТ си запазва правото да променя съдържанието, оформлението на Сайта,  променя или  допълва софтуера, използва  скриптове и други елементи, използвани или съхранявани на Сайта, всякакви сървърни приложения, по всяко време, с/без предварително уведомяване на ПОТРЕБИТЕЛЯ. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за възникнали у ПОТРЕБИТЕЛЯ, в резултат на извършени промени, неудобства при използване на Сайта или за причинени  му вреди.

6.8. ПРОДАВАЧЪТ може по изключение да приеме претенции на ПОТРЕБИТЕЛЯ за понесени загуби, само в случай, че заявените загуби са се появили в резултат на грешки, допуснати от служителите на ПРОДАВАЧА, но не приема обезщетяване в размер повече от стойността на поръчката и ако стоката не е била платена, застрахована, както и, ако вината не е на трети лица (напр. куриерската фирма).

6.9. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за каквито и да е забавяния, загуба или повреда по време на доставката на поръчката, предизвикани от намесата  на митнически или други държавни органи или от куриерската фирма или трети злонамерени лица.

6.10. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за каквито и да е последствия ,понесени загуби или вреди (включително изгубени печалби, изгоди, пазари, репутации, свързани с използването на съдържанието на пратката  или пропускането  на такава възможност) или други косвени вреди, възникнали във връзка със загуби, повреди, забавяния, грешна доставка или недоставена поръчка.

6.11 Продавачът при никакви обстоятелства не носи отговорност за възможни нарушения на правата на ПОТРЕБИТЕЛЯ от трети страни, във връзка с използването на Сайта или Услугите предоставяни чрез него.


VІІ.  Митнически налози.

7.1. При поръчка на стоки с адрес на доставка извън България, митническите сборове не се калкулират и не се събират. Ако такива са приложими ( например извън ЕС) Клиентът е длъжен да освободи стоката, като ги заплати за своя сметка при получаването.

7.2. ПРОДАВАЧЪТ не носи отговорност за изчисляване и/или събиране на митни сборове при доставка на пратката и не ги компенсира.


VІІІ. Условия за копиране на информация от WomanShop

8.1. Цялата информация на сайта WomanShop е собственост на АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД, в това число снимки, описания на продуктите, всякакви текстове и файлове. ПРОДАВАЧЪТ дава разрешение да се слагат линкове към страниците на електронния магазин от други лица. Без това разрешение линковете са недопустими.

8.2. Цитирането на текстове и материали става само по следните два начина:

  - След края на цитата, да се опише кой е източника по този начин: ..................... WomanShop, като WomanShop да бъде линк към сайта.

  - След изричното писмено разрешение от АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД

 

ІХ. Абонамент за брошури и електронен бюлетин

9.1. Всеки ПОТРЕБИТЕЛ при регистрирането си в електронния магазин WomanShop може да се съгласи да получава рекламни материали, електронен бюлетин от АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД

9.2. Всеки ПОТРЕБИТЕЛ може да се откаже от получаването на електронния бюлетин със слагането на отметка в настройките на сайта или като натисне бутона отписване на изпратения имейл.

9.3. Със закупуването си на нова стока се счита, че ПОТРЕБИТЕЛЯ отново се е записал за получаване на електронен бюлетин от АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД

9.4. АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД си запазва правото да избира ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, на които да изпраща електронния бюлетин и има право да премахва такива при спазване на Политиката за защита на данните.


Х. ФОРС-МАЖОР

10.1. Страните се освобождават от отговорност за частично или пълно неизпълнение на задълженията по предоставяне на услуги, ако това неизпълнение се е породило в следствие на непреодолими обстоятелства, възникнали след сключване на договор за дистанционна продажба, в резултат на събития от извънредни обстоятелства, които могат да бъдат: наводнение, пожар, земетресение, взрив, буря, епидемия и други природни явления, а също така  война или военни действия, промени в действащите законодателства на България и страната по доставката на стока от онлайн магазина.

10.2. В случай, че тези обстоятелства продължат повече от шест месеца, всяка от страните има право да се откаже от продължаването на изпълнението на поетите по силата на настоящото споразумение задължения, като в този случай нито една от страните няма да има право да претендира обезщетения, неустойки и други произтичащи от неизпълнението санкции. Ако тази страна, която се позовава на извънредното обстоятелство,  не е съобщила на другата за настъпването му, то тя се лишава от правото да се позовава на него, с изключение на случаите, когато самото обстоятелство е от естество, препятстващо изпращането на съобщение. 

10.3. Страната, за която са възникнали в пречка горепосочените обстоятелства, е длъжна с настъпването и прекратяването на съответното обстоятелство незабавно да извести другата, освен ако съответното обстоятелство е общо известен факт. За известяване се приема и обявяване на форс-мажора в интернет сайта или платформата на търговците. 

10.4. Наличието на форс-мажор по отношение на Купувача и/ли Продавача –трето лице, дават право на доставчика също да се позове на форс-мажор, доколкото възникналите обстоятелства не позволяват обективното изпълнение на задълженията му. 


ХІ. РАЗРЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

11.1. В случай на възникнали разногласия и спорове, свързани с изпълняването на условията в настоящото Споразумение, страните ги разрешават посредством водене на преговори.

11.2. При невъзможност за разрешаване на споровете посредством водене на преговори, тогава те се разрешават в съответствие със законите на Република България.

11.3. Арбитражна клауза:

В случай на спор, същият се отнася за решаване пред Софийски градски съд.Приложимо процесуално и материално право – правото на Република България.


ХІІ. КОНТАКТИ ЗА ВРЪЗКА С ПРОДАВАЧА

Информация съгласно Закона за електронната търговия (ЗЕТ) и Закона за защита на потребителите (ЗЗП):

Наименование на ПРОДАВАЧА: АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД, (Дружеството) гр.София, Столична община, район Студентски, ул.8 Декември № 13, ет.2 офис 7, ЕИК 205115930

Email: info@womanshop.bg, тел: +359 883 755 779, лице за контакт: Слави Ваклинов Караилиев ;

Надзорни органи:

  • Комисия за защита на личните данни, адрес: гр. София, ул. "Иван Евстатиев Гешов" № 15, тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40 Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg Уеб сайт: www.cpdp.bg
  • Комисия за защита на потребителите, адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6, тел.: (02) 980 25 24 факс: (02) 988 42 18 гореща линия: 0700 111 22 Уеб сайт: www.kzp.bg;


АРЕНА БГ МЕДИЯ ГРУП ООД си запазва правото да променя настоящите допълнителни условия (договор с потребителите на онлайн-магазина  WomanShop) когато намери за добре.