Често задавани въпроси

  • Как да поръчам?

    Разгледай внимателно продуктите, които предлагаме в няколко отделни категории. Кликвайки върху снимката или заглавието на продукта, ще бъдеш препратен в неговата детайлната страница. Тук може да видиш пълното описание на продукта, повече снимки, да избереш цвят и размер.

    След като си избрал продукта, кликни на бутон "Добави в количката". Можещ да преминеш в страницата за оформяне на поръчка или да продължиш пазаруването. Твоите продукти се съхраняват и можеш да провериш какво има в количката като натиснеш пазарската торбичка горе в дясно.

    Количка с покупки

    Избраните продукти се показват в количката горе вдясно, както и бутони за детайлен преглед на количката и преход към страница за завършване на проъчката.

    Данни за доставка и поръчка

    След като си избрал продуктите, попълни детайлите за доставка на поръчката. Отнема най-много 1-2 минути.

    ⦁ Ако си нов клиент, можеш да поръчаш като гост или да се регистрираш.

    ⦁ Ако вече си поръчвал при нас, ще намериш всички данни, използвани при последната поръчка. Ако желаеш доставката и плащането да бъдат при същите условия, е достатъчно само да кликнеш върху бутона „Поръчай“.

    Вид плащане

    Плащането се извършва с наложен платеж, при получаване на стоката от куриер на Рапидо .

    Запазване на данни

    След всяка завършена поръчка данните за доставка се запазват, за да могат да се използват при следваща поръчка ако си избрал опцията да се регистрираш. В твоя акаунт можеш да следиш статуса на направената поръчка в реално време и да видиш точно къде се намира твоята пратка.

    Изпращане на поръчка

    За да завършиш поръчката на избраните продукти, кликни върху бутон “Поръчай”, след като си прочел Условията за ползване.

  • Моят профил

    Регистрация

    Онлайн магазин за дрехи WOMANSHOP не изисква задължителна регистрация и можеш свободно да пазаруваш без такава. Все пак, създаването на твой акаунт си има своите предимства. Ако си регистриран потребител, можеш да следиш статуса на поръчката си - от подаването й към нас до самата доставка на посочения адрес.

    Регистрацията ти позволява и да следиш за нови артикули, промоции и отстъпки в WOMANSHOP. И отнема са 2 минути.

    За да се регистрираш трябва да въведеш своя имейл и парола.

    Ако вече имаш регистрация в WOMANSHOP, e нужно само да въведеш паролата си и вече си в своя профил!

     

    Как да възстановя паролата си?

    След като въведеш имейл адреса при влизането си в акаунта, ще се изпише опцията „Забравена парола?”. Кликни на линка и ще ти изпратим автоматичен имейл с инструкции за възстановяване на паролата и линк. След като кликнеш на линка от мейла, може да попълниш новата си парола.

  • Въпроси за доставката

    С коя куриерска фирма работите?

    WOMANSHOP ползва услугите на куриерска фирма Рапидо. Доставяме до адрес или посочен от вас офис на Спиди или Еконт.

     

    Какъв е срокът за доставка?

    Доставката се извършва с куриер на Рапидо. В зависимост от населеното място, може да бъде от 1 до 7 дни. Моля, обърнете внимание, че това не е фиксиран срок за доставка, а примерно обобщение на нашият опит.

    В дните с голямо натоварване (Коледа, Черен петък...), има вероятност доставките на куриерите да се забавят.

     

    Мога ли да отворя пратката при получаване от куриера?

    Да, WOMANSHOP включва опция „Преглед“ при доставката.

  • Въпроси за връщане и замяна

    Мога ли да върна продукт?

    Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за отказа си.

    Транспортните разходи за връщане или замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:

    - получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;

    - грешката е настъпила в резултат на наша вина.

    Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - да не са носени, прани, гладени, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет. Повече информация може да намерите ТУК.

     

    За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?

    Куриерската услуга е за твоя сметка, освен в случаите когато:

    - получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;

    - грешката е настъпила в резултат на наша вина.

     

    Как да постъпя, ако продуктът не ми стои добре или не е моят номер?

    Имате право да замените продукта с друг или да го върнете, а ние ще възстановим заплатената от вас сума. За целта трябва да попълните „Формуляра за връщане на продукт“. Транспортните разходи са за сметка на клиента.

Сравнение на продукти
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!